Poging tot slavernij door © GEMEENTE ZEDELGEM (deel 2)

Kort na het ontvangen van de brief van ©GEMEENTE ZEDELGEM ontving ik deze brief ondertekend door Commissaris Alain Van Acker van Politie Het Houtsche:

brief van politie ivm bezittingen

Toen ik na twee maanden nog geen inhoudelijk antwoord kreeg na afgifte van mijn vorige brief aan iemand van ©GEMEENTE ZEDELGEM, besloot ik om een brief te schrijven als antwoord op bovenstaande. Die vind je hieronder.

brief aan politie het houtsche ivm bezittingen (1)brief aan politie het houtsche ivm bezittingen (2)brief aan politie het houtsche ivm bezittingen (3)brief aan politie het houtsche ivm bezittingen (4)

Ik ben eens benieuwd wat commissaris Alain Van Acker zal doen. Ik hoop dat hij er voor kiest om mens te zijn.

De bijlagen waar ik naar verwijs vind je hieronder:
bijlage 1: zie brief bovenaan, bijlage 2, bijlage 3, bijlage 4.

De volledige brief kan je ook hier lezen.

