Poging tot slavernij door gemeente Zedelgem

Begin deze maand stuurde ik deze mail naar iemand die bij de technische dienst van het vermeende bedrijf GEMEENTE ZEDELGEM zou werken:

“Goeiedag Ulrike

Ik heb begrepen dat de inhoud van mijn caravan bij jullie opgeslagen ligt sinds ca 2 weken.
De kans bestaat dat ik dit komende dinsdag kom ophalen.

Het lijkt mij zeer logisch dat de opdrachtgever de rekening hiervoor betaalt, ongeacht wie dat is. Zo zou het moeten werken.
Mocht je mij dwingen om die te betalen onder dreiging van het niet meegeven van mijn bezittingen, waar ik trouwens geen enkele toestemming voor geef, dan zal die betaling in elk geval onder alle voorbehoud zijn en gezien worden als een voorschot welke ik hoe dan ook zal
terugvorderen van de opdrachtgever.

Verwijzingen naar eender welke regelgeving in welke vorm en van welke aard dan ook, worden niet aanvaard als uitleg of excuus.

Grtz
ruben; van het huis decloedt
levend op een stuk land gekend als België
living on a piece of land known as Belgium”

Na wat heen en weer gemail kwam deze brief te voorschijn:

brief-technische-dienst-zedelgem-bezittingen

En dit is mijn antwoord daarop:

brief-aan-gemeentebestuur-zedelgem-bezittingen-1brief-aan-gemeentebestuur-zedelgem-bezittingen-2brief-aan-gemeentebestuur-zedelgem-bezittingen-3

In de komende dagen verwacht ik een reactie. Gebeurd dat niet, dan ga ik ter plaatse eens horen.

