Diefstal van auto en caravan

Dit gebeurde twee maanden geleden door een gewapende bende die zich identificeerden als “politie agenten”. Door dat ze zich op die manier identificeerden gaven ze zonder het zelf te beseffen toe dat ze dode entiteiten waren en nog zijn.

Zich identificeren met iets. Wat betekent dat? Stel, je identificeert je met een paal. Dan zeg je eigenlijk dat je die paal bent. Zie je er uit als een paal? Ik dacht het niet. Vervang “paal” nu eens met “identiteitskaart”. Dat is tekst op een plastiek kaartje. Als je je daarmee identificeert, dan zeg je eigenlijk dat je tekst op dat kaartje bent. Ben jij tekst? Ik dacht het niet.

Ik identificeer mij uitsluitend met een bewustzijn wonend in een menselijk lichaam. Van dan lichaam (land) ben ik koning waar ik het laatste woord heb.

Enige tijd geleden haalde ik mijn auto terug. Kostprijs 360€. Dat vorder ik uiteraard terug in de vorm van een schadevergoeding.

Resultaat van die diefstal is onderstaande brief:

Het bedrijf POLITIEZONE HET HOUTSCHE© heeft hiervan een kopie ontvangen samen met een begeleidende brief. De naam van de “politie agent” zal pas onherkenbaar gemaakt worden, als aan mijn eisen (zie schadeclaim) voldaan wordt én als die “agent” hieronder publiekelijke excuses aangeboden heeft met de belofte om mij voor de rest van mijn natuurlijke leven met rust te laten.

Het resultaat van bovenstaande zal hieronder vermeld worden in de vorm van een update.

