HVW Brugge maakt een grote fout.

Toen ik gisteren mijn bankrekening bekeek, zag ik dat de uitkering nog niet bijgeschreven was. Onderstaande is daarvan het gevolg.
Dinsdag heb ik een afspraak om een huis te bezichtigen in Roeselare. Zonder geld kan ik er niet geraken vanuit Brugge. Verder kan ik ook beginnen werken in de haven van Zeebrugge in afwachting van het opstarten van een zelfstandige bezigheid. Zonder geld kan ik daar niet geraken. Momenteel ben ik blut.

Goeiemorgen

Deze morgen rond 9.30u kwam ik langs met de mededeling dat ik beide (kaart en inschrijvingsbewijs) op 10 november afleverde. Na wat zoekwerk werden die ook gevonden. Blijkbaar was er een fout gebeurd.
Toen ik vroeg wanneer ik mijn uitkering zou ontvangen werd mij verteld door de vrouw aan loket 2 dat het twee weken kon duren.

Ik sta niet toe dat ik zou moeten opdraaien voor jullie fouten. Ik verwacht de uitkering ten laatste maandag op mijn rekening. Vanaf dinsdag reken ik een schadevergoeding aan van 10€ per dag vertraging. Als jullie een fout maken, dan draaien jullie daarvoor op, ook al kost dat geld.

Deze en onderstaande mails staan ook te lezen op deze website.

Grtz
ruben; van het huis decloedt
living on a piece of land known as Belgium
On 02-12-16 09:02, INFO.BRUGGE wrote:
Geachte,

Wij ontvingen de blauwe kaart voor de maand november. Wij hebben echter nog steeds geen geldig inschrijvingsbewijs van de VDAB. Uw kaart van oktober met het inschrijvingsbewijs werd teruggestuurd op 4/11/2016 omdat deze niet ondertekend was. Deze werd tot op heden nog niet terugbezorgd.
Kan u misschien een nieuw inschrijvingsbewijs vragen bij de VDAB. We kunnen dan een nieuwe kaart opmaken voor oktober.
Uw dossier wacht ook nog steeds op dit inschrijvingsbewijs om de opheffing  van uw sanctie vanaf 7/11/16 te kunnen aanvragen.

Met vriendelijke groeten,

Laureyns M.
Adm.Ass.




HVW Brugge

Hoefijzerlaan 25, 8000 Brugge

Tel 050/336398| Fax 050/341589 | www.hvw.fgov.be





Gelieve telkens uw rijkregisternummer te vermelden in uw E-mail.

* Uw betalingen en aanvragen online opvolgen?
* Elektronische controlekaart?
Meer info op onze website https://hvw.fgov.be/nl

________________________________________
Van: ruben [decloedtruben@gmail.com]
Verzonden: donderdag 1 december 2016 17:06
Aan: INFO.BRUGGE
Onderwerp: blauwe controlekaart

Goeiedag

Hebt u de blauwe controlekaart ondertussen gevonden? Graag een stand van
zaken.

Grtz
ruben; van het huis decloedt
living on a piece of land known as Belgium
One thought on “HVW Brugge maakt een grote fout.”

  1. Ze doen het expres. In de maand september was dit bij mij hetzelfde gebeurd. Ik heb hun drie keer gemaild wat de reden was en geen 1 keer reactie terug gekregen. Gewoon geen reactie daarop. Dit is wie en wat de overheid is. Iedere overheid. Slavernij dus. Ik heb nu duidelijk gemaakt dat ik niet mishandeld wil worden en er geen eisen aan mij gesteld mogen worden en ik mij niet verantwoord. Dus ik heb heel duidelijk en assertief en in mijn kracht en dus vanuit mijn sterke geloof en weten aangegeven dat ik geen toestemming verleen om mij te mishandelen, aan en en door wie of wat dan ook, en dat zij voor mij werken, dus dat ze mij zonder eisen mijn uitkering onbeperkt moeten overmaken. Ik heb het daarna nog steeds gekregen en krijg het nog steeds. Zonder bericht en zonder eisen, enz. (dit heb ik overigens ook aangegeven, dat ik hen geen toestemming verleen om mij post te sturen of mij te bellen en dat ik iedere communicatie tussen hen en mij alleen via de mail wil). Zie en vind je eigen kracht terug. Het heeft met toestemming te maken. Bij ons allemaal. We zijn enorm belogen en verleid, we zijn bang en klein(er dan en door hun) gemaakt, terwijl dit allemaal leugens van hun zijn. Eis, neem je eigen krachten terug. En hier heb je niets of niemand voor nodig die zogenaamd boven jou staat. Gebruik ze gewoon. Juist om weer terug sterk te worden. Vol in je kracht, wie jij daadwerkelijk ben.

    Like

Reacties zijn gesloten.