De meeste overheden zijn ordinaire omhooggevallen slavendrijvers

tekst-overheid

Het zelfde geldt vooral voor RVA en VDAB.

In een vorig artikel schreef ik dat ik van VDAB een brief kreeg. Hieronder het vervolg.

Uiteraard ging ik niet in op die eenzijdige oproep. Ik heb weinig zin om mee te werken met fraudeurs. Enkele maanden nadien kreeg ik een oproep om voor een verhoor bij de controledienst te verschijnen. Met dit als mijn reactie daarop.

Een kleine twee weken later ontving ik deze brief. Uiteraard reageerde ik hier op.

Toen kwam de RVA op het toneel met deze brief. Ook hierop stuurde ik een reactie.

Onlangs kreeg ik dan deze en onderstaande brief. Per email omdat ik toen al vertrokken was uit Balen.

Nu mogen die omhooggevallen gehersenspoelde kiekens eens uitleggen waar ze het lef vandaan halen om dergelijke dreigende en dwingende taal te gebruiken. Ik laat mij door niets of niemand bedreigen of dwingen. Laat staan mij de les spellen. Dit artikel is het gevolg van hun acties.

Het voordeel dat ik nu heb is, dat ik nu niets meer kan verliezen. Dus wie heeft er nu gewonnen?

Oh ja, ik ben verhuisd. Mijn tijdelijke verblijfplaats maak ik niet publiek. Er zijn slechts een aantal mensen die weten waar ik verblijf, en dat wil ik voorlopig zo houden.  Wie mij financieel wil steunen, kan dit hier doen.

Karma is a bitch

1 thought on “De meeste overheden zijn ordinaire omhooggevallen slavendrijvers”

  1. Als je nu niets meer kan verliezen, hoe heb jij dan precies gewonnen, Ruben?
    De VDAB en RVA zijn de grote winnaar, ze zijn van een lastige klant verlost die niet geholpen wil worden maar die ze wel 800 Euro (of zoiets zeker?) moeten betalen elke maand. Quid pro Quo. Dat is geen karma, dat is rechtvaardigheid.
    En btw. Wat ga je nu eten?
    En hoe ga je diesel kopen voor je onverzekerde auto? Niet? Dan wint iedereen. 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.