Poging tot slavernij door stad Antwerpen: deel 2

Onlangs ontving ik deze brief:

brief van GAPA Antwerpen 4-12-2015

En dit was mijn antwoord:

“ik, levende mens
luisterend naar de naam ruben
tijdelijk adres: Hoogschoors 3, Balen [B-2490]
Echte land Europa

STIJN VALGAEREN
GAPA
Grote Markt 1
2000 ANTWERPEN

Uw brief van 17-11-2015

Goeiedag

Deze morgen ontving ik een brief (zie bijlage 1) waarin staat dat mijn persoon hoe dan ook die retributie zou moeten betalen.

Kunt u mij een rechtsgeldige vordering (= factuur) bezorgen? Als commercieel bedrijf en dus rechtspersoon is Gapa daartoe bij wet verplicht. Zonder die vordering wordt niets betaald.

Schermafdruk van 2015-12-04 17:14:41

Een rechtsgeldige vordering, ook wel factuur genoemd, wordt altijd vooraf gegaan door een overeenkomst. Gelieve die overeenkomst eveneens te bezorgen.

Verder weerleg ik uw vermoeden dat ik een natuurlijk persoon zou zijn. Enkel natuurlijke personen dienen zich te houden aan de wetgeving van eender welke overheid.
Een mens (= levend wezen) hoeft dit niet. Er is geen enkele zogenaamde wet die zegt dat een mens iets moet of iets niet mag. Ik daag u uit om het bewijs van het tegendeel te leveren.

Zolang ik het gevraagde niet ontvang op het email adres iklevendemens@gmail.com wordt er NIET meer gecommuniceerd. Noch rechtstreeks, nog via een collega of andere vertegenwoordiger of agent. En al zeker niet via een deurwaarder.

Zowel uw als deze brief werden gepubliceerd op https://exituitdematrix.wordpress.com

Met vriendelijke groeten

ik, levende mens”

In de voettekst van mijn brief stond dit te lezen:

“afstandsverklaring

vanaf het begin, met God als getuige, ben ik, ruben, een waarlijk man van God, erken alle zegeningen van God, en berouw alle zonden tegen God, en verwerp alle claims zonder God.”

Nu ben ik eens benieuwd of ik nog een reactie zal krijgen.

6 thoughts on “Poging tot slavernij door stad Antwerpen: deel 2”

  1. Overigens gereageerd op Urubin. Die kennende zullen ze geen berichten toestaan die hun smaderijtjes niet ondersteunen.

    Like

  2. Filmpje één geeft juist aan dat de soevereinen groeien. Zoals de agent al zegt, elke week komt er wel weer een nieuwe bij. En dat alleen nog maar lokaal bekeken want wereldwijd is dat natuurlijk tig keer zo veel. En wat heeft het eigenlijk voor zin om te vergelijken met de states? Zo kan je wel vergelijkingen gaan trekken met de moslim sharia. Feit blijft natuurlijk wel dat ook de overheden er niet meer om heen kunnen.

    V.w.b. je tweede linkje daar gaat helemaal geen informatie van uit. Kareltje Bagchus is een huilbaby die door eigen handelen en gedrag in de problemen is gekomen. De schuld daarvan natuurlijk niet bij zich zelf zoekt, maar frappant genoeg bij degenen die hem geholpen hebben. Kortom Kareltje gedrag is helemaal niet soeverein.

    Overigens is dat filmpje van Bagchus, waar begrijpelijk genoeg de commentaarsectie lafjes van uit staat ( Bagchus wil niet tegengesproken worden omdat zijn kaartenhuis dan helemaal in elkaar valt) geheel gebaseerd op basis van de ongebreidelde fantasie van Bagchus. Hij bewijst daar namelijk helemaal niets in. Het is alleen maar een soort wraakfilmpje van Bagchus. En omdat ie met zijn mentaliteit, schreeuwen en beledigen(en daarna jammerend huilen 🙂 ), alleen maar iedereen tegen zich in het harnas jaagt, en dus ook de politie, gaat ie daarna in zijn eigen huis kakken. Die Karel is helemaal geen soeverein, maar eerder een soort mol. Logisch dat hij dan op de pagina’s van Urubin verschijnt.

    Like

  3. Interessant : een trainingsvideo van de politie in Florida over hoe om te gaan met ‘soevereine’ fantasten : ze worden blijkbaar eenvoudigweg gezien als terroristen die vuurwapengevaarlijk zijn. Wow. https://www.youtube.com/watch?v=ALPs_n0WQaY

    Het weigeren te betalen van parkeerboetes is dus in feite gewoonweg een stap in een radicaliseringsproces. In de VS eindigt dat blijkbaar doorgaans in geweld en/of inde gevangenis.

    Like

  4. Het lijkt heel erg op een sollicitatie voor een nieuwe periode in de psychiatrie. 🙂
    Zelfs Karel Bagchus is ondertussen al een beetje wakker geworden uit zijn jarenlange slaap. (in realiteit is hij nog steeds zwaar comateus natuurlijk maar hij heeft 1 oog al een paar milimeter open nu) http://urubin.com/de-ontwakende-wakkere-na-de-soevereine-slapstick/

    Toch maar een geluk dat je in Belgie verblijft he, en dus aan de vrij milde wetten en regels van de belgische staat gebonden bent. In de VS krijgen je geestesgenoten het een beetje harder te verduren : https://www.youtube.com/watch?v=QCozh_vbYdM 🙂 🙂 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.