Brief van de gemeente Balen

Op 18-11-2015 stuurde ik deze brief naar het gemeentebestuur van Balen. Hieronder vindt u hun antwoord.

brief gemeente balen referentie adres 4-12-2015

Hieronder mijn antwoord daarop:

“Goeiedag

U hebt mijn vorig schrijven ontvangen. Dat verheugt mij. Maar blijkbaar hebt u het niet aandachtig genoeg gelezen.

Ik weerleg met klem uw vermoeden dat ik een natuurlijk persoon zou zijn. In één van de bijlagen van mijn vorig schrijven staat de hele uitleg.

Een natuurlijk persoon kan nergens wonen, laat staan ergens verblijven. Dat kan alleen een levende mens, zoals ik er één ben. Een natuurlijk persoon is kort gezegd niets anders dan tekst op een papier, beter gekend als een geboorte akte. Die akte ligt voor zover ik weet in de archieven van de rechtbank van eerste aanleg in Brugge.

Om een menswaardig bestaan te hebben, heeft mijn persoon een papieren adres nodig. Hoe raar het ook moge klinken. Vandaar mijn verzoek aan u om mijn persoon in te schrijven in het bevolkingsregister. Opnieuw tekst op papier. Dat is 5 minuten werk.

In mijn vorig schrijven heb ik u en uw collega’s aangesteld als trustee. Blijkbaar weet u niet wat dit betekent. Ik geef u de goede raad om dat even op te zoeken. Een tip: zoek naar trustwetgeving of in het Engels: Trust Law. Dat soort wetgeving is de oudste op deze planeet. Voor zover ik weet komt die wetgeving recht uit het Vaticaan. Omdat deze wetgeving van het Vaticaan komt, staat deze boven alle andere wetgeving.

Als u toch nog een bewijs wil dat ik in een caravan woon, dan wil ik u persoonlijk uitnodigen om ter plaatse een kijkje te komen nemen. U hoeft dit niet uit te besteden aan iemand anders. Want bent u zeker dat die andere de waarheid schrijft of spreekt?

Hopend op een goede afloop, dank ik u van harte voor uw bereidwillige medewerking.

Met vriendelijke groeten

ik, levende mens”

Even afwachten hoe dit zal aflopen.

2 thoughts on “Brief van de gemeente Balen”

  1. Of je jezelf nu levende mens noemt of moppersmurf of Freggle Bobby, dat maakt allemaal niks uit, dat zijn maar fantasielabels. Voor de wet geldt enkel je rijksregisternummer en dat ze kunnen verifieren dat de natuurlijke persoon die bij dat rijksregisternummer hoort kan geindentificeerd worden. Indien een persoon legaal op het territorium verblijft kan hij ingeschreven worden in het bevolkingsregister De wijkagent doet de nodige vaststellingen ter plaatse, zo gaat dat.
    Toch opvallend hoe graag je problemen opzoekt, door zo te reageren.
    Enfin, je kan gemakkelijk denken dat je gelijk hebt, het gaat erom of je ook gelijk krijgt en die kans is nagenoeg nihil uiteraard: Je moet maar eens kijken hoeveel keer de nederlandse souvereine vrienden al hun gelijk gekregen hebben in een echte rechtbank : nihil.

    Ten slotte nog 1 bedenking : vind je het normaal dat iemand de maatschappelijke orde wil ondermijnen en afbreken, door diezelfde maatschappelijke orde moet onderhouden en gevoed worden door middel van een uitkering?

    Like

  2. dag Ruben

    vragen die bij me opkomen als je schrijft exit uit het slavernijsysteem wat maakt dat je een uitkering wilt van diezelfde instanties?

    verder een repliek op deze zin

    Maar blijkbaar hebt u het niet aandachtig genoeg gelezen. als je deze zin schrijft, kan dit als een verwijt, aanval overkomen een positieve formulering met wat je wil is gerichter

    ik sta een stuk achter wat je doet Ruben, anderzijds heb ik zoiets van hier moeten we samen met ons drieën over communiceren, er zijn dingen waar ik me van distantieer

    een open communicatie is hier belangrijk in, wij hebben zorg te dragen voor de plek Hoogschoors.

    Ik heb er bernard ook bijgezet om er samen over te spreken

    dat voelt voor mij wel goed

    nancy

    014820319,

    Like

Reacties zijn gesloten.