2de poging tot slavernij

Deze keer door een groep mensen die zich politie noemen.

Hieronder de brief die ze gestuurd hebben.

wegpolitie oost vlaanderen onmiddellijke inning 5-11-2015

Dit is mijn antwoord daarop:

“ONBEKENDE BRIEFSCHRIJVER
WEGPOLITIE OOST-VLAANDEREN DAC 4857
Groendreef 181
9000 GENT

Uw brief in bijlage

Goeiedag

Onlangs ontving ik van u een brief (zie bijlage) gericht aan de persoon RUBEN PETER PAUL DECLOEDT ivm voorstel tot onmiddellijke inning.

De nummerplaat 1KTT577 was en is eigendom én in het beheer van het bedrijf Belgische Staat.

De naam RUBEN PETER PAUL DECLOEDT is eigendom van het bedrijf Crown Corporation gevestigd te London City. Het beheer van die persoon is in handen van het bedrijf Belgische Staat. Indien u meent iets van die persoon te kunnen vorderen dan dient u zich te richten aan het bedrijf Crown Corporation te London City of aan het bedrijf Belgische Staat.

In bijlage vindt u nog wat info over hoe het systeem werkelijk in elkaar zit, in tegenstelling tot wat u tot op heden geleerd zou hebben.

Alle toekomstige schriftelijke communicatie van u, uw agenten, vertegenwoordigers of opdrachtgevers zal door mij als niet ontvangen beschouwd worden. Wenst u toch te reageren, dan kan dit publiekelijk op de website.

Zowel uw brief als dit schrijven werden gepubliceerd op deze website: https://exituitdematrix.wordpress.com

Mvg

(hier heb ik een rode duimafdruk geplaatst)

ik, levende mens”

Deze voettekst heb ik er onder geplaatst:

afstandsverklaring
vanaf het begin, met God als getuige, ben ik, ruben, een waarlijk man van God, erken alle zegeningen van God, en berouw alle zonden tegen God, en verwerp alle claims zonder God.

22 thoughts on “2de poging tot slavernij”

  1. Vragen vragen vragen… Wanneer beantwoord je er zelf eens een paar? Oh nee dat hoeft ipsyllonnetje niet. Maar anderen wel hè? 🙂 Een werkstraf van een paar weken voor een parkeerbonnetje? Muahahaha. Je hebt echt nergens verstand van hè?

    Like

  2. ja, je hebt in feite een factuur op jouw naam nodig, best inclusief betalingsbewijs vanaf jouw bankrekeningnr. (dat wordt gemaakt door een groep mensen die zich bankiers noemen)
    Daarmee kan je bewijzen dat je eigenaar bent. Is dat het geval?

    Like

  3. @Ipsyllon: Wie denk jij t zijn om zo te reageren? Op de man te spelen en vernederend spreken? Ga heen en fuck off

    Like

  4. https://www.facebook.com/910979678949104/photos/a.923082201072185.1073741827.910979678949104/923081671072238/?type=3&theater
    Er staat duidelijk bij:
    “Dit kentekenbewijs is geen eigendomsbewijs van het voertuig.
    Dit document is eigendom van de Belgische Staat.”
    Je kan dus adhv overheidsdocumenten niet bewijzen dat een auto van jouw is. Alles die op dat document staat is ook van de overheid, om de simpele reden dat het document van de overheid is.

    Like

  5. Foutje van mij in 17 november 2015 om 19:03 Dat is een nederlands kentekenbewijs. Is het anders in Belgie? Ik ga het nog eens opzoeken.

    Like

  6. “Is Ruben in dit geval eigenaar of niet”

    In Nederland staat op kentekenbewijzen dat eigenaarschap niet via dat kentekenbewijs is aan te tonen. Aangezien Belgie net zo’n kloonstaat is denk ik dat het daar ook op de kentekenbewijzen staat. Even gechecked en inderdaad het staat daar ook op. M.a.w. de mens ruben is niet de eigenaar. Of althans het kentekenbewijs kan daar niet voor gebruikt worden om dat aan te tonen. Voila.

    Like

  7. dat is een goede vraag, Peter. Is Ruben in dit geval eigenaar of niet,en staat de nummerplaat bij DIV op zijn naam ingeschreven?
    Zoniet is hij enkel gebruiker en kan hij deze boete afwentelen op de eigenaar, wat mij duidelijk de bedoeling lijkt. Ik vind het wel origineel gevonden dergelijke mistbank creeren, maar uiteindelijk zal het natuurlijk geen resultaat hebben. Zo simpel is de politie niet om de tuin te leiden natuurlijk. 🙂

    Like

  8. “Aan gezien je een meerderjarig bent en ‘officieel’ volwassen en dus verantwoordelijk voor je daden, kan je deze boetes niet afwentelen op je ouders, dat besef je toch?”

    Ik heb dat allemaal niet van ruben gelezen ipsyllon Zit je er weer van alles bij te halen,fantaseren c.q. te verwarren?

    Like

  9. “Of geloof je wat een paar lapzwanzen je hebben wijsgemaakt, in welk geval je dus een extreem straffe bewering doet ZONDER bewijs. ”

    Heel scherp ipsyllon. Ik had je namelijk al gevraagd eerder op een ander draadje of jij kon bewijzen dat je de natuurlijke persoon ook echt, zoals je zei dat je zou zijn, bent. Daar heb je geen antwoord op gegeven. Wel vreemd dat je nu wel aan ruben soortgelijk bewijs vraagt. Meet je met 2 maten?

    Like

  10. Als die ford en nrplaat op uw naam staat, dan moet jij toch de boete betalen? Of mis ik iets in de redenatie. Ik heb een auto van het werk, maar als er een boete komt is die voor mij….

    Like

  11. Kijk, JIJ beweert hier iets, dus JIJ dient daarvan bewijs te leveren. Actori incumbit probatio heet dat.
    Je antwoord met een wedervraag over iets dat ik nooit heb beweerd is een zwaktebod en een ontwijking van mijn vraag.
    De conclusie is dus dat je niet wil of kan bewijzen wat ik vraag.
    QED.

    Like

  12. Kan jij zwart op wit bewijzen dat die geboorteakte, waarvan jij denkt dat jouw naam er op staat, jou exclusieve bezit is?

    Like

  13. Heb je een eigendomsakte, zwart op wit en gelegaliseerd waaruit blijkt dat de naam Ruben PP Decloedt eigendom is van de Crown Corporation? Wat zijn de statuten van dit bedrijf en heb jij zelf de originele documenten gezien? Of geloof je wat een paar lapzwanzen je hebben wijsgemaakt, in welk geval je dus een extreem straffe bewering doet ZONDER bewijs. Occam’s razor hangt je boven het hoofd. Hoe zal het vallen?

    Overigens is de onmogelijkheid om zichzelf en zijn ideen kritisch te beschouwen, waarvan hier overduidelijk blijk wordt gegeven, een teken van onvolwassenheid, naiviteit en onmacht.
    Je kan je gewoon niet indenken dat je totaal fout zit. Een voorbeeld van maximale cognitive bias.

    Aan gezien je een meerderjarig bent en ‘officieel’ volwassen en dus verantwoordelijk voor je daden, kan je deze boetes niet afwentelen op je ouders, dat besef je toch?
    Zit je daarop te wachten, misschien? Arme ouders. 😦

    Like

Reacties zijn gesloten.