Het werkelijke verhaal over psychiatrie

Toen ik zondagavond op het internet surfte kwam ik dit document tegen. Hieronder vind je een uittreksel.

Het verhaal over Zyprexa

Vindt u het normaal dat er een psychedelisch middel op de markt komt dat in 80% van alle gevallen suikerziekte veroorzaakt? Dat zulk vergif wordt goedgekeurd? En dat ARTSEN dat dan ook nog voor beginnen schrijven ipv te boycotten? Kom mensen. Dat kunnen we toch niet laten gebeuren? In eerste instantie kan een psychiater geen don­der bewijzen van zijn kretologie en op de koop toe gaat hij u behandelen met een mid­del waar u echt ziek van wordt en waaraan sommigen zelfs sterven! artikel foto 1

En hier is het bewijs dat artsen, professoren en universiteiten op de hoogte waren van de ‘bijverschijnselen’ die duidelijk door de farmaceutische wereld worden verdoezeld voor iedereen die het voorschrijft.
En het bedrijf zelf was ook op de hoogte van alle vergiftigingsverschijnselen.

artikel foto 2Want ze hebben er duidelijk vele onderzoeken naar gedaan en ook de nodige moeite getroost om alles zoveel mogelijk te verdoezelen of er een mooi bakerpraatje omheen te
fantaseren. Cijfers echter, liegen niet!

artikel foto 3En of ze hun werk van de alvleesklier gemaakt hebben.

artikel foto 4De onmogelijke bochten waar de farmacie zich in wringt om toch haar zin te krijgen.
En, hoeveel het totaal heeft gekost, inclusief omkopingen etc., om alles goedgekeurd te
krijgen is natuurlijk nergens gepubliceerd.

artikel foto 5Dus elke diabetes patiënt is nu ook al een psychiatrisch patiënt????????? En zo staat het ganse onderzoek vol met LEUGENS om het ‘geneesmiddel’ goedgekeurd te krijgen.

Ik snap niet hoe overheidsinstanties zulk vergif blijven goedkeuren.

artikel foto 6Sommige artsen zijn duidelijk sceptisch maar de grote hoop zal het zonder verpinken
voorschrijven indien het maar wordt ‘verkocht’ door een mooie, goedgebekte madam!
En, dan hebben we het nog niet gehad over de gewichtstoename, veroorzaakt door het
‘geneesmiddel’ dat ook suikerziekte, nierfalen en coma veroorzaakt. Wauw. Dat ruimt op, niet?

artikel foto 7Ja, er zijn ook doden gevallen tijdens de medicatietesten. En, dat mag natuurlijk, zo­ lang het de spuigaten maar niet uitloopt. Het middel mag de patiënt niet in korte tijd doden. En, dat is dan ook wel een van de voornaamste onderdelen waar door overheidsinstanties naar wordt gekeken. Vallen er niet teveel doden in de beginfase van de ‘behandeling!’

artikel foto 8En of ze weten dat hun ‘geneesmiddel’ van geen kanten deugt.

artikel foto 9Ze moeten zelfs hun eigen staf overtuigen door te gaan om dit vergif op de markt te brengen!
Zie hier de link voor wat meer informatie.”

En enkele pagina’s verder:

Voor alle zekerheid. We WILLEN geen vrienden maken. We kregen in ons le­ven al messen genoeg in onze rug van dat soort ‘vrienden’. We willen OGEN openen! U HOEFT het niet met ons eens te zijn. We weten dat iemand met een hoge opleiding niet in staat is de WAARHEID te bevatten. Hoe hoger de opleiding hoe MINDER ze met de waarheid kunnen omgaan!

Let vooral op de NEE knikkers.”

En als laatste:

artikel foto 10Dus, dames en heren psychiaters. In plaats van het denken over te laten aan de farmacie, zou je misschien beter zelf eens gaan nadenken. Als je beroep moet doen op een boekje (zoals DSM) dan kan je duidelijk niet zelf nadenken. 90% van de inhoud van bijv DSM (I tem V) is klinkklare onzin.

Oh ja, iemand medicatie toedienen terwijl je heel goed weet dat het niets anders is dan mogelijks dodelijk vergif, heeft ook een juridische naam: “medeplichtigheid aan opzettelijke vergiftiging met voorbedachte rade met mogelijks de dood tot gevolg”. Dat betekent enkele jaren in een kooi vertoeven met als mooie naam: gevangenis.

Leest u misschien ook eens dit in het Nederlands vertaald rapport: Gevaren van psychiatrische drugs gepubliceerd door Citizens Commission on Human Rights.

WAKE UP!!!!

Vond je dit artikel leuk en interessant? Overweeg dan eens een donatie.

2 thoughts on “Het werkelijke verhaal over psychiatrie”

  1. er bestaan zelfs 2 soorten bijsluiters, één voor de psychiater en één voor de grbruiker. Hoe kan ik mijn verhaal doen? Zodra ik erover spreek, voel ik me zo slecht. Ik ben medicinaal volledig mishandelt (ik was bijna dood, ik woog nog 42 kilo)en telekens kreeg ik het antwoord dat ik medicatie weiger; Maar ik was er heel slecht van, van zyprexa, van risperdal, van nog een ander (ken naam niet meer),…

    Like

Reacties zijn gesloten.