Mijn onvrijwillig verblijf in de psychiatrie: dag 25 tem 27

Dinsdag ben ik de dag gestart met een wandeling. ’s Middag stond er pita met groenten en couscous op het menu. Viel wel mee. Voor de rest van de dag was er weinig of niets te doen. Tenzij misschien regendruppels tellen.

Even voor vier uur werd ik opgebeld door iemand van de rechtbank van koophandel  Oostende met de mededeling om donderdag om 9u ter plaatse te zijn. Het schiet op.

Dus donderdagmorgen naar de rechtbank getreind. Daar kreeg ik te horen dat ook laptop en gsm verkocht gaat worden, tenzij ik iemand vind om een bod te doen tss 200 en 250€. Wat ik nadien zou kunnen terug betalen. Het zou dus een kortlopende lening zijn. Evt met een beetje interest.

Dan ben ik naar een bank geweest om een zichtrekening te openen. Daar lieten ze mij weten dat mijn id-kaart geseind stond als gestolen. Dus ik naar de politie aan de andere kant van de stad. Zij lieten mij weten dat op 27/4 mijn domicilie ambtelijk geschrapt werd. Dus bankrekening is voor een andere keer.

Morgen  mijn postbus leegmaken en sleutel afgeven. Ook naar het OCMW om een referentie adres te vragen. Misschien kan ik dan ook een bankrekening openen. En een nieuw gsm abonnement moet ik ook nog hebben.

Ondertussen ook eens nagedacht over waar ik wil gaan wonen. De rechter in Oostende gaf mij de raad om in Brugge iets te zoeken ipv in Knokke. En ik denk dat ik die raad ga volgen. Dit heb ik gevonden. Morgen eens een afspraak maken om het te gaan bekijken.

